May 14, 2011

Eurovisiooni päev

Terekest!

Ongi lkätte j6udnud mu viimane täispikk päev Soomes. Yhtlasi on see ka Eurovisiooni lauluv6istluse päev. Mis oleks siis loomulikum, kui et tähistame mu viimast 6htut siin koos oma favoriitidele kaasa elades? Kartulikr6psud on ka juba varutud:) Eriti huvitavaks teeb sellel aastal v6istluse vaatamise see, et nii Soome, Ungari kui ka Eesti pääsesid finaali ja just need Rahvused on meil siin esindatud. Mina igatahes ootan juba seda yhist kaasaelamist!

Mitte ainult Soome aeg ei hakka l6ppema, vaid ka yldse ylikooli aeg. Eile oli mul pikk tööpäev, aga vot valmis sain l6putöö! Nii hea tunne on!

6htul käisin veel tallis riisumas, et end veidi välja rabeleda.

No nii, hakkan otsi kokku t6mbama. Järgmine kord kirjutan juba Eestist! Kahjuks. Olen nukker, ei taha siit ära minna :(

No comments:

Post a Comment