Feb 5, 2011

Lauantai, helmikuu 5.päiva: Runebergin päivää

Head Runebergi päeva! Täna lehvivad igal pool linnas soome lipud, mälestamaks luuletajat, kes kirjutas muuseas ka soome hümni sõnad. Kuigi täna on laupäev, oli meil ka tunniplaanis midagi kirjas. Nimelt pidime me Janit ühel tantsuüritusel aitama, mis toimus Etelänkoulus. Kuna meil seal aga midagi teha polnud, siis me tulime üsna varsti ära ja läksime hoopis linna peale jalutama ja raamatukokku. Õhtul sõitis Darina Helsinkisse ühe sõbranna sünnipäevale ja mina läksin tantsuetendust vaatama. Hommikul olid ainult proovid, aga õhtul toimus siis etendus. Õnneks ma ei pidanud pileti eest midagi maksma, sest 6€ on minu arvates igati liiga suur summa. Tegemist oli DanceArt tantsustuudio üritusega. See stuudio tegutseb Riihimäel ja Hyvinkääl ning seal on võimalik igasuguseid tantsuliike õppida. Tegelikult ma pidin üritust pildistama (see on ju huvijuhi töö!) aga paraku mul endal fotokat ei ole ja Jani ei leidnud noortekast akulaadijat. Oi-oi-oi...peab vist minema koristama;) Vot nii, ja ongi õhtu jälle käes. Kui päevad edasi niimoodi lendavad, siis ma ei jõuagi sisse elada, enne kui jälle koju peab sõitma hakkama...:( Ei-ei, tegelikult ma olen juba sisse elanud. Aa, soomlaste kohta veel nii palju, et nad on veel aeglasemad, kui ma eelnevalt olin kogenud (ehk sellepärast, et ma olen enamjaolt ja vaid lühikest aega pealinnas olnud?). Mul on juba mitu korda selline tunne tekkinud, et ei jõua lauselõppu ära oodata. Aga hea asi sellise aeglase kõnetempo juures on see, et ma saan peaaegu kõigest aru. Ja nüüd siis veel väike keelekursus:

juu (siin, muidu jo)= jah
hallitus=valitsus
hakkaa= kaklema
nuori-sotilat= soorsõdalased
nuoriso-tilat= noortekeskuse

Nonii, jääme siis taas järgmise korrani! Hyvää yödää!

No comments:

Post a Comment