Feb 27, 2011

Monari, 26.02.11

Tere!

Selleks, et 200 praktika tundi täis saada, on meil vaja ka nädalavahetustel töötada. Samas ei ole see töö ju tappev. Eile õhtul läksime me kella seitsmeks taas kord Monari noortekasse. Ma imestasin, et seal nii palju rahvast oli! Põhiliselt oli maja täis poisse, kes mängisid biljardit või playstationit. Meie Darinaga rääkisime lihtsalt teiste töötajatega juttu ja ma üritasin ka noortega juttu teha. Aga nagu töötajad juba ütlesid, ei ole noortega just kerge jutule saada. Eelkõige tekkis mul küsimus, millest rääkida teismeliste poistega. Jah, hokist, autodest...aga selleks on vaja nendest asjadest ise ka midagi teada! Tüdrukud hoidsid omaette ja läksid üsna pea ära, kui üks šõu telekas lõppes. Selle nimi on munamees, kuna selle peategelaseks on mees, kes istub munakoore sees (kostüümis). Jah, kui kõikidest naljadest aru saaks, võiks see ehk tõesti päris lõbus saade olla. Paraku ma ei saa veel asjast päris aru ja nii tundub see lihtsalt totakas. Aga vaadake ise seda kuju! http://www.youtube.com/watch?v=F-c34tDPoWk&feature=related

Päeval käisin kohalikus rahvaülikoolis EV aastapäevale pühendatud üritusel. Seal rääkis üks kohalik kultuuritegelane Eesti-Soome suhetest ja ajaloost ning Eesti saadik tõi aastapäeva tervitused. Midagi erilist ei toimunud, aga täitsa tore oli siiski. Üks mees laulis kolm eesti laulu. Alguses ma mõtlesin küll, et mis ta seal üksi laulma hakkab, aga olin tõesti vaimustatud, kuna mehel oli tõeliselt võimas (minu arust) bariton.

Vot selline oli mu eilne päev. Täna õhtul oleme siin oma maja lähedal Peltsi Clubis.

No comments:

Post a Comment